Med alle de sundhedsmæssige bekymringer at holde øje med, hvorfor lad ikke teknologien hjælpe dig ud? Her er 10 tech-infunderede sunde vaner, du kan starte i dag!

1) Forbered din mad i god tid: Den bedste måde at undgå usund takeaway og frosne måltider på med konserveringsmidler er at forberede din egen mad. Med kravene til et fuldtidsjob er det vanskeligt at prioritere måltidsplanlægning, men det behøver ikke at være. Der er en række apps, der hjælper dig med at planlægge dine køblister, der er værd at tjekke ud.

2) Stå op mere: Siddende hele dagen påvirker vores helbred. Silicon Valley store skud som Mark Zuckerberg og Jack Dorsey foretrækker at gå på møder, fordi ifølge stillingen fra Nilofer Merchant’s TED-præsentation bidrager stillesiddende livsstil 10 procent af risikoen for bryst- og tyktarmskræft, 6 procent af risikoen for hjertesygdom og 7 procent af Risikoen for type 2 diabetes. ”

3) Filantropi: Sundke vaner behøver ikke alle at fokusere på din krop, nogle bidrager med lykke i dit liv. Generøsitet er en nøgle til at føle sig mentalt sund, men hvad hvis du kunne indarbejde øvelse i din filantropi? Charity Miles er en app, der lader dig gøre netop det! For hver kilometer du løber, går eller cykler, donerer de til velgørenhedsorganisationer.

4) Snack bedre: Går du ofte til chips over nødder? Candy over frugt? Snacking vaner er den første kilde til fremmede kalorier i løbet af dagen. Dette er ikke at sige, at du skal snackes på den samme kedelige mad hver dag.

5) Indtags- og udtagssporing: En af de enkleste regler for en sund livsstil bruger den rigtige mængde kalorier om dagen. Disse nemme at spore små tal afslører meget om, hvordan vores vaner påvirker vores helbred.

6) Spørg en læge: Har du nogensinde bemærket, at næsten alle diætprogrammer og medicin anbefaler dig at konsultere en læge før brug? Medicinske fagfolk har en dyb brønd af viden om sundhed, der ikke kan slå. Men de fleste af os har ikke tid til at gå til lægekontoret så ofte, og det er her HealthTap kommer ind.

7) Wellnessincitamenter: Hvis du ønsker at opmuntre til sund opførsel, incitivere dem! Individuelt kan du bruge apps som pagt, der skaber et fællesskab af pagter til at leve sundere. Uanset om det er et gym pagt, en veggie pagt eller en mad logging pagt, tjener du penge til at nå dine mål og tabe penge for at savne dem. Det vil helt sikkert incitamentere sunde opførsel, mens de modvirker usunde.

8) Reducer stress og få organiseret: Stress kan forårsage kaos på dit helbred, og det er svært at undgå i et hurtigt arbejdssted. At lave tid til meditation er en måde at undgå.

9) Opmuntring fra et fællesskab: Hvis du nogensinde var i holdesport, ved du, hvor opmuntrende og fornøjelig det kan være at have et nært samfund, der alle arbejder mod det samme mål. Spire forsøger at efterligne den sportslige opmuntring med deres apps.

10)Sove bedre og slank krop: søvn er en af hjørnestenene i sundhed og på vægten, som folk giver mindst opmærksomhed. Det er mere end at få den korrekte mængde søvn pr. nat, men sørg for, at søvn er dyb og effektiv for at forbedre dit vægttab med slankepiller som snakket om på . søvn trackers kan hjælpe med at sikre, at du ikke ødelægger hele din dags produktivitet på grund af ineffektiv søvn.

Klar til at opbygge en sundere og lykkeligere livsstil? Lad ikke de sundhedsmæssige ulemper, der er forbundet med fuldtidsarbejde, afholde dig. Med en bred vifte af tech ved din side kan du oprette en skræddersyet plan for at øge dit helbred og øge din lykke i Business-arbejdspladsen.

Save

Save

Save

Save

Save

Save