blueprints, entrepreneur, handsSom det fremgår af det, jeg overvejede i gymnasiet under emnet af erhvervslivet, en virksomhed person er “en mand, der opstiller frugtbare organisationer og business tilbud.Men denne definition ikke trække en umiskendelig definition i lyset af det faktum, at ikke alle, der sætter en virksomhed og kører det effektivt er en virksomhed person. Der er en større mængde af hvem en ægte business visionær er andet end at oprette en virksomhed og kører det effektivt.

Finansielle spørgsmål og forretningsfolk ser ikke ud til at være ligeledes tilslutte på hvem der er en ægte business person. Fra finansiel specialist perspektiv, “The business person er en der vil bære faren for en anden vandre, hvis der er en enorm chance for fordel. Andre understreger business visionær andel som en pioner som showcases hans avancement. Stadig forskellige forretningsområder analytikere siger, at erhvervslivet visionære vokse nye produkter eller procedurer, som markedet ønsker og er i øjeblikket ikke bliver leveret.

Forretning idé først dukkede op i 1700-tallet. Fra dette punkt fremad har det udviklet til hvad det er i øjeblikket i dag. Uanset skuffelse at karakterisere som en ægte business visionær er, kan vi alle enige om, at forretningsfolk antager en bemærkelsesværdig rolle i at forbedre livet for enkeltpersoner i en bred vifte af måder. De brygge nye tanker, som har drevet dem til at gøre erhvervsorganisationer.

Disse foreninger adskilt fra at åbninger til arbejde ligefremt eller stiltiende de ligeledes tjene individer på forskellige måder. Forretningsservice visionære ses som individer, der enten gør nye emner eller forbedrer de nuværende punkter, således at tackle spørgsmål står over enkeltpersoner.

karakteristisk Approach

Vi kan portrættere hvem en ægte virksomhed person er ved at udnytte den metode attribut. Efter denne metode de regelmæssige attributter effektiv forretning visionære har skildrer hvis en mand er en ægte business person. De egenskaber er:

1.) tage risici: De går ud på en lemmer efter at de har fundet mulige forretningsmæssige åbninger. De absolut klar over, at erhvervslivet tanker, som har høje farer er dem, der returnerer høje ydelser. Som regel har frugtbare business visionære gået for brød at være det sted, de er i øjeblikket.

2.) Passion: Uanset virksomheden troede de brygge, de har begejstring for det. Energi holder frugtbare business visionære passerer ved at blive forlovet.

3.) Hårddtarbejdene: Succesfulde erhvervsfolk har en typisk egenskab ved foldning ned. De spænde i at observere, at hver eneste af de virksomheder i virksomheden er færdig til tiden og dygtig.

4.) Optimistisk: Optimisme er den egenskab, at frugtbare erhvervsfolk har på samme måde. De har tillid til, at senere på deres tanker vil være effektive organisationer. De har ikke plads til at sætte spørgsmålstegn deres forretningsmæssige tanker.

5.) God Lederskab: De har den egenskab ved god myndighed. Frugtbare business visionære vide at vække deres repræsentanter med det mål, at de giver deres bedste med at udføre præstation. De gør og mål for deres organisationer. De fører tilsyn med, at disse ordninger er taget efter, og målene er ekspert til tiden.

6.) Bestemt og Vedvarende: succesfuld virksomhed visionære løses og flittig i at gøre deres nye forretningsområder tanker frugtbar. De behøver ikke overgive i kølvandet på at støde på et par skuffelser i udførelsen et par ærinder men de er ihærdige og besluttede i lyset af, at de er ansporet af præstation og ikke kontanter. For dem, kontanter er bare en belønning, de får.

7.) Fleksible: Iværksættere, der har formået at reagere på markedets behov hurtigt. Uanset på hvilket tidspunkt der er ændringer markedets behov, de reagerer på dem hurtigt for ikke at miste deres kunder i. De scanne efter chancer for at bestræbe sig på, når en ændring sker. Effektive erhvervsfolk har en typisk egenskab ved overensstemmende deres virksomhed vover at fluktuerende finansielle forhold. “The business visionær ser pålideligt for forandring, reagerer på det, og eventyr det som en åben dør Af Peter Drucker.”

8.) Kreativitet: De forskning og brygge innovative nye forretningsområder tanker. Effektive erhvervsfolk konstant at forbedre bedre metoder til at opfylde klienter.

9.) Organisation Evne: succesfuld virksomhed visionære er effektive. De komponere komponenter af generation, for eksempel arbejde, jord og kapital i at drive deres virksomhed vandrer.

Med alle de ovennævnte data, jeg beder dig om ikke at forsømme at anerkende, hvad en ægte business visionær er endnu at tage et skud på. Dette er på grund af en ægte virksomhed person aldrig overgiver uanset skuffelser han møder i udførelsen et par ærinder. Han er idealistisk, at en dag hans forretning tanke vil være en frugtbar forretning.

Save

Save